Łączna liczba wyświetleń

sobota, 19 października 2013

Wielki powrót już "ceperki" ;)

Pół roku ciszy tak tak to juz pół roku, kiedy nic nie wstawiałam, nie pisałam ale wiele się działo...głównym faktem w moim życiu była przeprowadzka w góry!!!

Podjęłam się zmiany klimatu...co będzie dalej?? życie pokaże póki co mam jeszcze trochę czasu na aklimatyzację, przemyślenia...trochę przymusiła sytuacja, trochę pojawiło się sprzyjających faktów w życiu i obecnie tak, tak mogę dumnie nazywać się CEPERKĄ ;)

Przerwy w szyciu też troszkę było ale powróciłam do sznurków, koralików i igieł (ha po powrocie dwie złamane...myślę, że one od leżenia dostały zmęczenia materiału ;))
Z tego powrotu powstały póki co elementy oraz charmsy do wspólnych projektów na WOŚP oraz kolczyki, które poniżej Wam prezentuję


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz